zaterdag, maart 10, 2007

Kris Kristofferson in Brussel

Vanavond staat countrylegende Kris Kristofferson in de Ancienne Belgique in Brussel. De man is onder meer bekend van prachtsongs als 'Me And Bobby McGee', 'Help Me Make It Through The Night', 'Why Me', 'Sunday Mornin' Comin' Down' en 'Loving Her Was Easier'. Verder kennen we de man uit films als 'Pat Garrett & Billy The Kid' of 'Convoy'. Kris staat in de AB solo op de planken. Er zijn nog kaarten!
UPDATE : De foto's van dit concert vind je hier.

3 opmerkingen:

Jan zei

En ik heb horen zeggen dat het zijn eerste optreden óóit in België was!

Wij die het gezien hebben, prijzen ons gelukkig dat we er waren.

Shaketownman zei

Ge zegt het!

Anoniem zei

Ja ma me and bobby mcgee van joplin is toch pas kunst niewaar lalalalalaa remember
Gary