zaterdag, mei 09, 2009

Sgt.Tambourine, can you drive my car tangled up in de wind and get back?




Vandaag gelezen:
"Dylan en McCartney binnenkort in duet?"
Het lijkt ongelooflijk, maar Bob Dylan heeft volgens muziektijdschrift Rolling Stone interesse om samen te werken met Beatles-legende Paul McCartney. "Het zou opwindend zijn om iets te doen met Paul, maar je paden moeten wel ergens kruisen opdat het zinvol zou zijn." McCartney heeft nog niet gereageerd, maar noemde Dylan in het verleden al 'een genie' en zou dolgraag eens een duet met 'Bowb' opnemen.
(Bron: Goformusic)

3 opmerkingen:

Peerke zei

Beide heren zijn mekaar al een tijdje het hof aan het maken.
In november van vorig jaar vroeg Geoff Lloyd in het programma Absolute Radio aan de ex-Beatle met wie hij het liefst iets zou doen. "Dylan zou fijn zijn," was het antwoord toen, "Ik heb een grote bewondering voor hem." David Byrne was overigens zijn tweede keuze. Ook niet mis.
Maar Dylan gaf twee jaar geleden al een eerste aanzet. In april 2007 liet hij zich, ook al in Rolling Stone, al erg positief uit over Macca. "Ik kijk tegen McCartney op. Hij is zowat de enige waar ik tegen op kijk. Hij kan alles en hij geeft nooit op. Hij is erg melodisch, en ook ritmisch. Hij kan ieder instrument bespelen. En hij kan ballads zingen als de beste. Ik bedoel maar: ik wou dat hij er gewoon mee ophield!"
Wie weet komt het er ooit nog van. Tenslotte pakte Paul samenwerking met Elvis Costello ook mooi uit. En de Traveling Wilburys waren ook niet mis.

Anoniem zei

met jerry lee aan de piano.choristen:emmylou en aretha;gitars pete t.en clapton;harmonica :toots en kom Madonna mag wat rond huppelen.en...Madness in voorprogramma!!Leuk nee!
Gary

Shaketownman zei

Bedankt voor je deskundige uitleg, Peerke. Ik hoop dat de samenwerking er van komt.

Gary: keep on dreaming :)